Waste Insight
The hybrid ERP solution powered by AFAS software PieterBas Automatisering

AFAS Knowledge Base geeft antwoord op alle vragen

18 april 2014
Partners & Relaties,
0 Reacties

Eén centraal adres waar alle informatie te vinden is. Daar gaat het om bij de Knowledge Base van AFAS. De speciaal daarvoor ontwikkelde website biedt op een centraal punt antwoorden op alle vragen die eerder gezocht moesten worden via Online Help en de Frequently Asked Questions (FAQ).

In alle bronnen zoeken

De nieuwe AFAS Knowledge Base zoekt simpelweg in alle bronnen tegelijk, inclusief de videotrainingen, Profit releasenotes en de Cao releasenotes. De nieuwe website is ontwikkeld in samenspraak met klanten van AFAS die als belangrijkste en meest cruciale punten aandroegen:
1 Ik wil vinden wat ik zoek
2 Betere performance
3 Eén keer in plaats van twee keer inloggen

Servicegericht werken

Projectmanager Kennis & Content Casper Lange sprak tijdens de lancering van een nieuwe mijlpaal in het servicegericht werken van AFAS. ‘Deze website gaat klanten veel tijd besparen en voorkomt onduidelijkheid.’ De Knowledge Base werkt net als de zoekmachines Google en Bing: resultaten worden getoond op basis  van een ingevoerde zoekterm. Daardoor heeft de klant met één muisklik alle informatie beschikbaar over het gevraagde onderwerp. Voor een optimaal resultaat kan de zoekterm met persoonlijke filters worden aangevuld.

De AFAS Knowledge Base is voor alle klanten beschikbaar op kb.afas.nl, daar is ook een videotraining te vinden.

Reageer op dit artikel